Serviciul de webdesign

Informatii despre serviciul de webdesign si cum se implementeaza intr-un proiect online ale unei companii.



Web-site de prezentare

images description

Te-ai hotărât că ai nevoie să creezi un website. În primul rând, felicitări! Acest lucru înseamnă că faci ceva de care lumea trebuie să afle. În orice caz, acest ghid te va purta prin întregul proces de construire a unui website într-o manieră clară și concisă.De-a lungul anilor am testat zeci de modalități de a concepe website-uri, precum și o mulțime de constructori de site, furnizori de găzduire web și sisteme de administrare a conținutului. Prezentul ghid reprezintă esențialul din tot ce este mai important. În primul rând, există opțiunea de certificare SSL: este stratul de criptare suplimentar care face traficul website-ului tău sigur și, mai ales pentru vizitatorii tăi, afișează un lacăt verde de asigurare cu un ecuson de „Siguranță” în bară de adrese a browser-ului. Pe lângă acest lucru, Google Chrome a început să afișeze un ecuson clar „Nu e securizat” pentru website-urile fără SSL începând cu iulie 2018, permițându-ne să înțelegem, fără echivoc, că pur și simplu nu agreează website-urile nesigure.

Ce înseamnă să fi eficient în online?
Site-ul tău trebuie să fie cât mai optimizat posibil, astfel încât să facă automat cât mai mult din muncă ta. Practic, să fie foarte bine și ergonomic construit astfel încât vizitatorii să înțeleagă rapid logică lui, să îl folosească ușor și să nu te bată pe ține la cap decât atunci când au cu adevărat nevoie de ceva.Asta înseamnă să ai un site optimizat SEO. Că un site să răspundă căutărilor oamenilor, trebuie să știi care sunt acele căutări. După care să optimizezi pentru ele. Asta înseamnă studiul cuvintelor cheie și realizarea planului de seo. Acestea sunt primele două etape ale unui proces standard de optimizare pentru seo. Și în al doilea rând să poată să măsoare eficientă campaniilor tale. Poți investi oricât timp în articole, promovare, newsletter-e, facebook și altele. Însă, nu toate campaniile tale îți vor aduce clienți. Eficient înseamnă să îți direcționezi efortul DOAR în direcțiile din care și câștigi , să ai o idee în ce direcție trimiți campaniile pentru a reuși să îți găseșți cererea pentru serviciile sau produsele tale.Un exemplu de SEO basic este Google Analytics Dashboard și google my business pentru centralizarea vizitatorilor.

Vei avea nevoie și de un cont Google Analytics, bineînțeles, pe care îl poți deschide gratuit pe website-ul lor oficial.Structurează-ți website-ul. Odată ce domeniul, găzduirea au fost bifate, este timpul să te gândeșți la modul în care îți vei organiza conținutul pe website. Înainte de a crea paginile și postările, e de la sine înțeles să schițezi întreaga structură pe o diagramă tip arbore pe o foaie de hârtie, amintindu-ți să bifezi elementele care vor apărea în meniul/-rile de navigare ale site-ului.

Există mai multe tipuri de a îți construi o imagine profesională , prin site simplu , postări pe paginiile de socializare sau varianta blog.Diferența dintre o pagină și o postare este aceea că prima este pentru conținut static care nu ar trebui să se schimbe mult de-a lungul timpului, precum pagină „Despre noi”; pe de altă parte, postările sunt pentru conținut pe care tu îl adaugi în mod regulat, precum știri și postări de blog. Mai există și un concept special denumit blog page (pagină de blog) , care este o pagină generată automat și care afișează toate postările tale.Un site bun este esențial în economia de azi. DAR, un site este totodată și o investiție de bani și timp.
În continuare va vom prezența cele mai importante aspecte de care trebuie să ții cont atunci când vrei să îți cumperi un site nou sau să îl înlocuiești pe cel vechi.Că să vândă bine, va trebui să investești constant în site-ul tău și că să nu muncești aiurea, trebuie să îți administrezi eficient efortul în a ști exact cum ai structurată afacerea ta în raport cu percepția clientului.Că să vinzi bine trebuie să ai o imagine profesionistă , acest lucru fiind pus la dispoziție de compania noastră care va oferta o groază de servicii conexte pentru că business-ul tău să iasă în evidență prin originalitate și elegantă.

Serviciul de magazine online

images description

Comerțul online este unul dintre domeniile ce beneficiază de o creștere continuă atât în ce privește numărul vânzărilor, cât și a volumelor tranzacționate. Se estimează că în 2018 piața de comerț electronic a ajuns la 3.6 miliarde de euro și atrași de această posibilitate de business tot mai mulți români doresc să vândă online. Însă, comerțul este o activitate economică, ceea ce înseamnă că se supune unor norme juridice cu implicare fiscală și organizatorică. Așadar să vedem care sunt formele de organizare juridică pentru care poți opta și care ar fi condițiile și avantajele acestora.în principiu, comerțul în sine este o activitate atribuită societăților comerciale, deoarece este considerată o activitate constantă ce urmărește generarea profitului. Prin urmare, în cazul în care comerțul online reprezintă o activitate continuă și de bază pentru obținerea veniturilor, atunci este necesar să dețineți o firmă. În plus, există mai multe beneficii pentru a deține o firmă cu acest tip de activitate: pe lângă posibilitatea dezvoltării în sine a companiei și a unui brand, puteți beneficia de avantaje fiscale, cum ar fi impozitul pe venit de 3% sau 5% în cazul dividendelor sau chiar impozit pe venit de 1% ori 2% dacă aveți mai mulți angajați.

Numele pe care îl vei folosi pentru afacerea ta, dar și pentru domeniul site-ului sunt foarte importante. Cel mai bine prind numele scurte și atrăgătoare, care sunt ușor de scris și de citit. Încearcă să găseșți un nume unic care se scrie la fel cum se citește pentru e evita erorile. Nu vrei că vizitatorul să ajungă pe alte site-uri încercând să ajungă pe magazinul tău.Noi îți recomandăm că în cazul în care ai găsit deja un nume, să verifici să nu fie luat deja de altă companie. Poți verifică disponibilitatea unui domeniu pe ROTLD.ro. De asemenea, nu uită să cauți pe Google numele ales pentru a vedea ce alte rezultate apar în motoarele de căutare. Deși un domeniu este disponibil pe .ro, este posibil să concurezi cu site-uri mari globale și să-ți fie mai greu să urci pe primele poziții în motoarele de căutare.Știm că alegerea unui nume nu e o sarcină ușoară și contează mult pentru acțiunile viitoare de branding și comunicare. Ia-ți timpul necesar și folosește pentru inspirație unelte precum namelix.com (business name generator care utilizează AI) sau un dicționar de sinonime de unde poți extrage noi idei.De îndată ce te-ai asigurat că poți folosi acel nume, este timpul să cumperi și domeniul web. Achiziția unui domeniu web cu .ro și hosting se poate face direct de pe pagină noastră de hosting unde unul din specialiști va va recomandă hosting-ul de care aveți nevoie în funcție de complexitatea proiectului dvs.În trecut, multe companii își alegeau un nume de domeniu cât mai asemănător cuvintelor cheie ale afacerii. Această practică îngreunează procesul de branding, ceea ce poate limita compania în viitor, iar în prezent nici nu ajută pe partea de SEO. Prin urmare, nu te ghida după cuvintele cheie pentru care vrei să apari, ci mai degrabă alege un nume care să-ți permită construirea unei identități vizuale și a unui concept de brand.
Platformele de eCommerce au devenit extrem de populare în ultimii ani deoarece prezintă numeroase beneficii pentru cei ce vor să își deschidă un magazin online. Prețul avantajos, dar și faptul că nu ai nevoie de un programator full-time sau de un designer reprezintă motivele principale pentru care tot mai mulți antreprenori merg pe mâna acestei opțiuni. Dat fiind faptul că există mai multe opțiuni pe piață, probabil te întrebi ce beneficii ar trebui să îți ofere o astfel de platformă și cum poți face alegerea potrivită. Unul din cele mai importante avantaje este acela că Îți permite să configurezi produsele după nevoile business-ului tău , beneficiezi de un nivel de securitate ridicat și de suport.Platformele nostre moderne au funcții cu design responsive, care să se adapteze la dispozitivele folosite , în care poți integra ușor metode de plată online și curierat, facturare sau alte soluții de eCommerce în magazinul online.Un alt avantaj foarte important este acela de a facilita creșterea vânzărilor cu tool-uri de marketing , optimizată din punct de vedere SEO.Companiile mici sau medii au, în general, au mai puține resurse financiare dar și forță de muncă, așadar o platformă care să îți permită să îți gestionezi comenzile și catalogul de produse poate fi soluția ideală. Acest tip de platforme sunt o alternativă mai accesibilă, aspect important în special pentru business-uri la început de drum. Investiția inițială este mult mai scăzută și poți lansa magazinul rapid și scala pe parcurs, în funcție de dezvoltarea business-ului. Mentenanța redusă la costuri care reprezintă un avantaj major al soluțiilor ecommerce este hostingul și mentenanța site-ului.Aceste soluții îți asigură update-uri de securitatea platformei, așadar nu te mai stresezi cu mentenanța. Asta înseamnă costuri mult mai mici și mai puține bătăi de cap.Piața de eCommerce este foarte efervescentă și mereu în schimbare. Cu un magazin dezvoltat independent alături de o companie specializată este mai ușor să fii la curent cu toate schimbările din domeniu, unele de ordin juridic , altele legate de noi soluții de marketing sau UX.Platformele Ecommerce sunt o variantă potrivită pentru multe tipuri de business, deoarece oferă o foarte mare flexibilitate și sunt bine optimizate pentru eCommerce. O platformă de acest tip necesită să lucrezi cu o agenție de development care să-ți asigure configurarea magazinului, integrarea și dezvoltarea de module și mentenanță. De asemenea, ai nevoie și de o soluție de hosting.Platformele open source sunt și cele care permit implementarea cea mai facilă de noi funcționalități. Deoarece au comunități mari de developeri în spate și marketplace-uri cu mii de extensii și module deja dezvoltate, e destul de ușor să găsești un modul care să rezolve nevoia pe care o ai.
Cum deschizi magazinul online simplu și rapid?
Intri în legătură cu un consultant , Împreună cu el vei înțelege nevoile afacerii tale în ceea ce privește soluția de eCommerce și vei identifica pachetul de abonament care ți se potrivește, în funcție de funcționalități și numărul de produse si binenteles tipul de design dorit custom, de la 0.După ce te-ai decis, vei intra într-un proces de on-boarding unde ne vei răspunde la o serie de întrebări care ne vor ajuta să realizăm structura magazinului, conceptul grafic sau personalizarea designului.

Chiar dacă nu ai ales toți furnizorii de servicii, integrările le putem realiza și pe parcurs.După ce ai primit demo-ul magazinului și ai aprobat propunerea pentru magazinul tău îți vom da datele de acces în panoul de administrare unde vei putea încărca produsele tale. Când magazinul online este populat cu produse îl punem live și poți primi deja primele comenzi.Pe parcursul colaborării îti oferim hosting, mentenanță, suport tehnic și training în utilzarea platformei și recomandări de parteneri din ecosistemul eCommerce care să te ajute să-ți crești business-ul.Cu un cost lunar si pachete variate de servicii acoperim atât nevoile unui start-up cât și nevoile afacerilor medii și mari, cu peste 20.000 de produse. Promovarea magazinului online
Atunci când un om se decide că vrea un produs, va începe să caute informații despre acel produs și magazine de la care ar putea să îl cumpere. Fără SEO, nu vei apărea în lista de rezultate a motorului de căutare. Atunci singura ta metodă de a face vânzarea este prin anunțuri plătite. Nu numai că asta ar fi costisitor, dar concurența va folosi ambele metode, deci ai fi în dezavantaj.Cei de la Google vor ca motorul lor de căutare să gândească cât mai mult ca un om. Așa, vor oferi rezultate cât mai relevante pentru cei care folosesc motorul. Algoritmul care determină rangul fiecărui site ține cont de multe lucruri.Procesul de indexare a unui magazin online poate dura un pic având în vedere că fiecare produs are pagina lui. Fiecare moment în care o pagină este neindexată, acea pagină este invizibilă pentru clienți. Pentru a minimiza acest timp, platforma de eCommerce generează o hartă XML. Harta aceasta ajută motorul de căutare să indexeze mult mai repede.O altă însușire importantă a paginii este titlul. El este prezent pe tab-ul paginii și este setat automat ca titlu atunci când salvăm pagina la favorite. Aceasta este relevanța titlului pentru oameni, dar pentru motoare de căutare, acel titlu este important pentru procesul de căutare. Dacă cuvintele căutate se regăsesc în titlu, rangul paginii în căutare este mai mare.

Sigur ai observat că atunci când cauți ceva pe internet, sub linkul rezultatului se află un scurt de text care descrie pagină. Aceea este descrierea meta.Poți folosi acest text să convingi oamenii să între pe site. Dacă platforma de eCommerce generează singură descrierea meta, sunt șanse mici că acel text să aibă sens pentru cititor. De aceea trebuie să îți alegi o platformă care îți oferă opțiunea să o scrii tu.Milioane de români au conturi pe rețelele de socializare, ceea ce înseamnă că trebuie neapărat să fii și tu prezent pe ele. Noi îți recomandăm să fii activ pe Facebook, Instagram, Pinterest și chiar și Twitter. La început, încearcă să intri în conversații și subiecte care sunt actuale pentru a-ți crește vizibilitatea.Postează constant imagini și clipuri cu produsele tale și creează descrieri interesante care să le pună în valoare. Nu te limita însă doar la a publică produse și oferte, încearcă să creezi conținut original, util sau amuzant cu care fanii paginii tale să interacționeze sau chiar să-l distribuie mai departe.În prezent, poate fi destul de greu să creșți o pagină de Facebook în mod organic. La început, pentru a avea o bază de fani solidă, e ideal să folosești reclame plătite. Cu ajutorul lor, poți promova pagină magazinului tău online celor care sunt cu adevărat interesați de ceea ce vinzi. De exemplu, poți targeta fanii unei pagini similare cu afacerea ta, utilizatori care au o anumită vârstă, sex, sau interes sau oameni care locuiesc într-un anumit oraș.Pe lângă rețelele de socializare, nu vrei să uiți și de posibilii cumpărători care fac anumite căutări pe Google. Deoarece magazinul tău online nu are suficient de multă autoritate la început că să apară în primele pagini din Google, va trebui să te bazezi pe Adwords. Cu ajutorul reclamelor plătite pe Google, pagină ta va fi printre primele rezultate atunci când o persoană face o căutare după cuvântul-cheie pe care l-ai ales pentru reclamă.
Colaborări cu influenceri
Marketing-ul cu influenceri poate fi o strategie bună de a-ți face cunoscute produsele și brandul. Asocierea cu niște persoane cunoscute bloggeri sau influenceri care poate crea un transfer de încredere care este foarte util, mai ales la început de drum când lumea nu a auzit de magazinul tău. Nici rezultatele pe termen scurt nu pot neglijate, acest gen de campanii au puterea de a genera vânzări rapid, mai ales dacă le oferi consumatorilor un beneficiu imediat și limitat în timp.
Conform legii, în cadrul magazinului online trebuie să se regăsească următoarele categorii de informații minimale:
Principalele caracteristici ale produselor , identitatea profesionistului vânzător, incluzând denumirea, adresa poștală a sediului sau a punctului de lucru unde activează efectiv, numărul de telefon sau e-mail la care vânzătorul poate fi efectiv contactat de Clienți , numărul de înmatriculare sau alte mijloace similare de identificare, în cazul în care furnizorul de servicii este înscris în registrul comerțului sau în alt registru public , codul de înregistrare fiscală , modalitatea de plată, livrare și executare, data până la care vor fi livrate produsele , politica de soluționare a reclamațiilor.Mențiune despre garanțiile asociate produselor/serviciilor sau, după caz, serviciile post vânzare oferite de vânzător.Despăgubirile acordate și procedura de acordare a acestora în cazul nerespectării nivelurilor de calitate convenite.Existența dreptului de retragere din contract a Clientului cu indicarea condițiilor de exercitare a acestui drept.Informarea Clientului, acolo unde este cazul, că în caz de retragere din contract, acesta va trebui să suporte costul de retur a produselor. Atunci când produsele nu pot fi returnate prin poștă, indicarea modalității efective de retur și costul returului pe această cale.Prin nepublicarea tuturor sau unora dintre aceste informații poate avea una sau mai multe din următoarele consecințe cum ar fi nulitatea contractului , prelungirea termenului de retur , imposibilitatea impunerii Clientului a costurilor de retur , imposibilitatea impunerii Clientului a costului taxelor/comisioanelor suplimentare , etc.Informațiile prezentate mai sus au un caracter general de informare și nu acoperă în mod detaliat cerințele efective, specifice, aplicabile fiecărei categorii de afaceri în parte. Pentru implementarea efectivă a măsurilor tehnice, organizatorice, juridice afacerii puteți discuta cu un avocat specializat în drept comercial sau GDPR.

Serviciul de platforma HIBRID©

Creează o platforma online cu sute de funcționalități ușor de administrat
images description

Cum am menționat și mai devreme comerțul online a avut în ultimii 10 ani o creștere dramatică de aceea venim în întâmpinarea nevoilor dvs cu o nouă platforma pe piață pe care am denumit-o generic platforma hibrid. Această permite față de celelalte platforme o prezentare mai detaliată a business-ului dvs sau o produsului ideal pentru echipamente profesionale industriale sau alte produse de nișă care necesită o prezentare amplă pentru posibilul client care accesează platforma dvs.Numele pe care îl vei folosi pentru afacerea ta, dar și pentru domeniul site-ului sunt foarte importante. Cel mai bine prind numele scurte și atrăgătoare, care sunt ușor de scris și de citit. Încearcă să găseșți un nume unic care se scrie la fel cum se citește pentru e evita erorile. Nu vrei că vizitatorul să ajungă pe alte site-uri încercând să ajungă pe magazinul tău.Noi îți recomandăm că în cazul în care ai găsit deja un nume, să verifici să nu fie luat deja de altă companie.Platformele de eCommerce au devenit extrem de populare în ultimii ani deoarece prezintă numeroase beneficii pentru cei ce vor să își deschidă un magazin online. Prețul avantajos, dar și faptul că nu ai nevoie de un programator full-time sau de un designer reprezintă motivele principale pentru care tot mai mulți antreprenori merg pe mâna acestei opțiuni. Dat fiind faptul că există mai multe opțiuni pe piață, probabil te întrebi ce beneficii ar trebui să îți ofere o astfel de platformă și cum poți face alegerea potrivită. Venim împreună cu un design responsive, gândit pentru a oferi clienților tăi o experiență deosebită. Indiferent de device-ul folosit - mobil, tabletă sau PC - magazinul tău se va comportă la fel de bine, începând de la homepage și până la pagină de finalizare a comenzii.

Magazinul tău e optimizat pentru a oferi o experiență excelență celor care îl accesează folosind telefonul mobil. Clienții tăi ajung mai ușor la produsele căutate, înțelegând mai bine produsele prin această prezentare amplă pe care o putem realiza cu această platforma iar asta se vede în volumul de vânzări.Unul din cele mai importante avantaje este acela că Îți permite să configurezi produsele după nevoile business-ului tău , beneficiezi de un nivel de securitate ridicat și de suport. O platformă de acest tip necesită să lucrezi cu o agenție de development care să-ți asigure configurarea magazinului, integrarea și dezvoltarea de module și mentenanță. De asemenea, ai nevoie și de o soluție de hosting.Platformele open source sunt și cele care permit implementarea cea mai facilă de noi funcționalități. Deoarece au comunități mari de developeri în spate și marketplace-uri cu mii de extensii și module deja dezvoltate, e destul de ușor să găseșți un modul care să rezolve nevoia pe care o ai.Un alt avantaj foarte important este acela de a facilita creșterea vânzărilor cu tool-uri de marketing , optimizată din punct de vedere SEO.Companiile mici sau medii au, în general, au mai puține resurse financiare dar și forță de muncă, așadar o platformă care să îți permită să îți gestionezi comenzile și catalogul de produse poate fi soluția ideală. Acest tip de platforme sunt o alternativă mai accesibilă, aspect important în special pentru business-uri la început de drum. Investiția inițială este mult mai scăzută față de un magazin real și poți lansa magazinul rapid și scala pe parcurs, în funcție de dezvoltarea business-ului.

Echipa noastră de experți în dezvoltare web se concentrează pe migrarea site-urilor web într-un mod profesional, cu o abordare axată pe menținerea, îmbunătățirea și completarea funcționalităților esențiale, într-un proces SEO-friendly.Într-un proces de migrare, un site web suferă modificări substanțiale ale URL-urilor, structurii, conținutului, UX, designului sau a platformei. Uneori sunt toate acestea, de la actualizarea aspectului site-ului la schimbarea structurii URL-ului, cu mutarea site-ului web într-un nou domeniu și un alt sistem de management al conținutului.

Realizăm proiectul tău așa cum îți dorești, știm ce funcționează și ce nu, astfel încât să beneficiezi de sfaturi bazate pe idei testate. Împărtășește cu noi ideea ta de creare site și noi o vom completă cu sfaturi și propuneri.Prețul serviciului de web design nu este fix, ci variază în funcție de așteptările tale de la site. Tu vii cu cerințele, noi îți facem o estimare gratuită.Cunoaștem tendințele în materie de web design și le îmbinăm perfect cu cele mai eficiente limbaje de programare, rezultatul fiind unul desăvârșit indiferent de natură afacerii tale.

O arhitectură eficientă a informației îți permite să prezinți mesajul potrivit, la momentul potrivit, în locul potrivit. Cu cât utilizatorilor le este mai ușor să găsească informația de care au nevoie în pagină ta web, cu atât procesul de conversie va fi mai rapid.

Treaba noastră nu se termină după ce îți livrăm site-ul. Vrem să ne asigurăm că acesta este la cel mai înalt nivel de performanță așa că vom monitoriza reacțiile utilizatorilor tăi, numărul de vizite și converșii etc. și vom aduce îmbunătățiri acolo unde este posibil.