Magazin FashionShop
Emarketsolutions
Fashion
PHP / MySQL / HTML5
Magazinul dvs. online de haine ar trebui să iasă în evidență, deoarece piața de îmbrăcăminte online este foarte competitivă. Pentru a începe o afacere de îmbrăcăminte online, trebuie să selectați nișa vestimentară de care sunteți pasionați sau pe care o cunoașteți cel mai bine.
Conștientizarea soluțiilor de comerț electronic modern și la modă este un avantaj semnificativ, deoarece magazinul dvs. online de îmbrăcăminte ar satisface așteptările clienților. Având în vedere că platforma online este ușor de adaptat , imaginea afacerii poate fii ușor de adaptată în funcție de sezoane sau cererea clientiilor.
A devenit foarte populară pe piața modei online. Peste trei sferturi din comercianții de modă online vor investi în această categorie în următorii ani. Utilizarea unei personalizări cât mai accentuate în platformele online de haine este o modalitate excelentă de a oferi clienților o experiență de cumpărături online cât mai atractivă. Este o tendință în rândul retailerilor de modă, care doresc să fie mai concentrați pe clienți, oferind o experiență mult mai diversificată. Abordarea Mulți-Channel constă în promovarea și vânzarea în orice mediu clienții pot merge,viziona și cumpăra. Această strategie aplică diferite canale, inclusiv social media, aplicății de mesagerie, piețe și comunități online - oriunde există publicul tău țintă. Există patru tipuri principale de modele de afaceri pentru magazinele de îmbrăcăminte online. Fiecare dintre ele are avantajele și dezavantajele sale. Mai jos le descriem în detalii, astfel încât să puteți decide care dintre ele va funcționa cel mai bine pentru viitorul dvs. magazin online de îmbrăcăminte.
Imprimare la cerere Acest model de afaceri este cel mai bun atunci când trebuie să lansați un magazin online de îmbrăcăminte cât mai repede posibil în limita unui buget limitat. Imprimarea la cerere este cel mai simplu model de afaceri, deoarece singurul lucru pe care îl face o companie este imprimarea designului pe o versiune goală a produselor folosind o imprimantă digitală cu jet de cerneală. Principalul avantaj al modelului de afaceri tip-on-demand este că este implementat fără efort și cost redus. Se potrivește companiilor care se ocupă cu cantități mici de comenzi.
O linie de îmbrăcăminte de la zero Acest model de afaceri se potrivește firmelor care doresc să își dezvolte și să își lanseze brandul de îmbrăcăminte de la zero. Astfel, retailerul online proiectează și produce produse. Principalul avantaj al unei linii de îmbrăcăminte din modelul de afaceri de la zero este că aveți posibilitatea de a crea un magazin online de haine care ar fi deosebit și unic. Dezavantajul său este cantitatea de management necesară. Veți fi responsabil pentru găsirea și coordonarea producătorilor de materie prima, precum și a aprovizionării.
Model de afaceri al magazinului de îmbrăcăminte cu etichetă privată Cu acest model de afaceri, trebuie să vă concentrați pe o anumită linie de produse și apoi să gășiți un producător care să vă confecționeze hainele. Acest model de afaceri vă oferă mai multe personalizări decât tipărirea la cerere, dar mai puțin decât o linie de îmbrăcăminte de la zero. Modelul de afaceri al etichetelor private este atunci când cumpărați articole de îmbrăcăminte fără etichetă, apoi adăugați eticheta și designul personalizat. Dropshipping-ul Similar cu tipărirea la cerere, un model de afaceri cu costuri reduse, vă permite să vindeți haine de la angrosișți. Dropshipping-ul este un model de afaceri care economisește bugetul, deoarece nu trebuie să te ocupi de cumpărarea stocurilor, stocarea, ambalarea sau transportul. Principalul avantaj al derulării unui magazin de îmbrăcăminte tip Dropshipping, este că nu aveți nevoie de cunoștințe tehnice pentru a începe. Puteți utiliza platforma noastră cu un plugin dropshipping integrat pentru a oferi clienților dvs. îmbrăcăminte chiar de la angrosișți. În același timp, utilizarea modelului dropshipping are dezavantajele sale. Cu acest model, este imposibil să-ți dezvolți marca unică, deoarece există sute de magazine online care vând aceleași produse că și ține.