Un brand este un nume, termen, design, simbol sau orice altă caracteristică care identifică bunul sau serviciul unei companii că fiind distinct de cele ale altor companii.
Un brand este un nume, termen, design, simbol sau orice altă caracteristică care identifică bunul sau serviciul unei companii că fiind distinct de cele ale altor companii. Mărcile sunt utilizate în afaceri, marketing și publicitate pentru recunoaștere și, important, pentru a crea și a stoca valoare că capital de marcă pentru obiectul identificat, în beneficiul clienților mărcii, al proprietarilor și al acționarilor. Unul din cele mai importante elemente ale branding-ului este logo-ul.Acesta reprezintă conceptul unei întregi perspective și a unei abordări unice despre ține și despre afacerea ta. Întreaga identitate a acestui logo este concentrată în această reprezentare grafică ce are rolul de a transmite informații cu o simbolistica unică a amprentei dvs.Fie că este vorba de o plantă, un animal sau un obiect, logo-ul este prezent în toate materialele ce alcătuiesc identitatea vizuală, fiind primul factor pe baza căruia se face diferențierea între afacerea dumneavoastră și a concurenței. Este evidentă importanța acestuia deoarece un logo bine realizat poate să atragă clienți, pe când unul lipsit de originalitate, superficial, poate plasa afacerea\identitatea ce o reprezintă într-o zona nefavorabilă chiar dezagreabilă. Design, stil, simboluri și tot ceea ce reprezintă un întreg domeniu al identității vizuale care, descoperit, inventat și creat, este tradus în esență brand-ului însuși, că realitate vizibilă și cu impact major. Identitatea vizuală înseamnă construcția imaginii de companie și reunește atât logo -ul, cu simbolurile aferente, cât și metodele de utilizare adaptate pentru a realiza și alte materiale cum ar fi cărți de vizită, foi cu antet, plicuri, mape , cataloage, meniuri, toate folosind un stil grafic similar pentru a asigura unitatea tuturor elementelor și pentru a păstra coerentă și omogenitate brand-ului.
Extragem informație despre business-ul tău pentru a intelege exact status-ul companiei : modalitatea de perceptie a clientului , cum visezi să ajungă, ce au de câștigat clienții tăi alegându-te pe ține etc. Toate detaliile își vor găsi locul în pasul următor.
Fiecare companie in functie de buget isi stabileste ce elemente de productie publicitara are nevoie , ce tip de produs digital are nevoie , ca vorbim de un magazin virtual simplu sau un website , poze de produs sau content
Pentru o vizibilitate ridicata o companie are nevoie de o tematica prin care sa atraga clientul in a utiliza sau achizitiona produsele si serviciile companiei
Și nu oricum. Cu gândul la viitor, să poată spune povestea ta la fel de actual și de inspirat și peste 30 de ani. Cu ochii la clienții cărora vrem să le câștige încrederea. Cu atenția la competiție, față de care vrem să ne facă deosebiți.
Practic, transformăm povestea ta într-o expresie clară și cuprinzătoare, așa cum se întâmplă când umanitatea lansează o rachetă în spațiu, cu un mesaj care conține lucrurile bune despre ea.
Asamblăm componentele de brand - logo, website, ghidul de utilizare a identității vizuale - facem ultimele verificări și ești gata să apeși pe butonul de lansare.